Följ upp serviceärenden med en SMS enkät med vårt enkätverktyg.

2019-10-09

Alla serviceärenden som sker varje dag kan alltid följas upp till en låg kostnad med PocketResponse enkätverktyg. Genom att automatiskt skicka ut ett sms som sedan vid svar kan skicka ut en SMS enkät är något som inte alla kan. Pocket Response eget enkätverktyg gör det enklare än vanliga utskick via e-post eller via telefonundersökningar.

Hur fungerar sms enkät ifrån Pocket Response när man ska följa upp serviceärenden?

Vårt system skickar ut ett sms via ett eget sms-nummer och när kunden skickar ett svar på sms-et markeras detta som en röst. Beroende på svaret kommer en sms enkät att skickas ut som svar. Genom att ni kan se alla svar och även se vilka teknikers som har varit inblandade i serviceärendet gör det enklare för er att analysera ifall en servicetekniker behöver utbildas mera inom något område.

Allt börjar med ett SMS och avslutas med en SMS enkät.

Allt börjar med ett enkelt sms som säger till exempel: ”Tack för ditt besök idag. Skicka gärna vad du tyckte om vår service. 1=Dåligt, 5=Bra”. Alla kunder som graderar 1,2,2 får en sms enkät där serviceärendet och teknikern som varit inblandat i deras ärende blir markerade och i detta fall kan ni enkelt analysera er sms enkät både i detalj och övergripande.

Hur kommer vi igång med Pocket Response och vår SMS enkät?

För att börja använda SMS enkäter och serviceuppföljningar ber vi dig att fylla i vårt formulär för offertförfrågan. Efter att vi har fått din förfrågan kommer vi att anordna ett möte via telefon där vi går igenom era mål med sms enkäten. Efter det kommer vi att sätta upp allt till dig så att ni snabbt kommer igång med er sms enkät.

Välkommen att kontakta oss angående sms enkät och uppföljning av serviceärenden redan idag.


Offertförfrågan

Fyll i formuläret nedan. Se till att du fyller i alla fält och var vänlig och kontrollera att du anger landskod för telefonnummer och en korrekt e-postadress. Var god skriv på Svenska, Engelska eller Ryska.

Företag *


Namn *


Telefon (Till exempel: +46700000000) *


E-post *


Beskriv den tjänst du vill att vi ska tillhandahålla. (När e-postmeddelandet har mottagits kan du ladda upp filer till biljettmeddelandet som skapas.)

Ungefärlig budget (Ange ungefärligt och inkludera valuta) *


Anti-spam fråga

7+8= * *