Automatiska uppföljningsmeddelanden med Pocket Response.

2019-08-29

Om en kund nyligen har besökt ditt företag kanske du vill

följa upp eller skicka mer information efter deras bokning. Kanske har du viss

specifik information du vill skicka dem (som instruktioner för eftervård),

eller vill du samla in feedback från dem om deras upplevelse. Uppföljning av

dina enskilda kunder är mycket viktigt eftersom den SMS / mobiltexten du

skickade ger din kund en känsla av att du bryr dig om vad de tycker om dig.

Du kan skapa valfritt antal uppföljningsmeddelanden som kan skickas via

SMS. Dessa kommer att skickas till kunder vid en viss tid efter att de har besökt

dig. Du kan begränsa och anpassa dessa meddelanden till specifika tjänster, nya

kunder eller särskilda bokningsstatus och se till att ett meddelande bara

skickas till en kund en gång.

Du kan till exempel använda vårt system för att:

  • Välkomna nya kunder.
  • Tacka kunder för att de besöker ditt företag.
  • Skicka instruktioner för eftervård efter en specifik service

    / behandling.

  • Uppmuntra kunder att granska / dela sin erfarenhet.
  • Be kunden att fylla i ett online-formulär.
  • Dela informationsguider eller dokument till dina kunder.

Vi har möjlighet att synkronisera din kunddata via

kalenderlänkar som iCal eller genom manuell inmatning. Vi gör också integrationer

för kunder som har bokningssystem som är utrustade med ett API. Pocket Response

API är också tillgängligt på vissa av våra kontotyper.

Offertförfrågan

Fyll i formuläret nedan. Se till att du fyller i alla fält och var vänlig och kontrollera att du anger landskod för telefonnummer och en korrekt e-postadress. Var god skriv på Svenska, Engelska eller Ryska.

Företag *


Namn *


Telefon (Till exempel: +46700000000) *


E-post *


Beskriv den tjänst du vill att vi ska tillhandahålla. (När e-postmeddelandet har mottagits kan du ladda upp filer till biljettmeddelandet som skapas.)

Ungefärlig budget (Ange ungefärligt och inkludera valuta) *


Anti-spam fråga

5+4= * *